Board index Guestbook Professional Pilots courant pour juger de votre démarche

courant pour juger de votre démarche

Members can post their experiences here.

Hoe is Darn Tough begonnen, hoe lang zit je al in de sokkenwereld?
Al bijna 40 jaar in het kleine stadje Northfield, VT, breit de familie Cabot sokken. Het merk Darn Tough, dat eigendom is van een familie en drie generaties sterk is, werd opgericht als reactie op de achteruitgang van in Amerika vervaardigde goederen - met name textiel - ten gunste van goedkopere arbeidskrachten en materialen in het buitenland. Terwijl de maakindustrie in de VS een grote neusduik maakte, benaderde Ric Cabot zijn vader, Marc, met het idee om een ??premium merk voor buitensokken te starten met een prijs die het vakmanschap en superieure materialen weerspiegelt die worden Nike Air Max 95 Donna gebruikt om Darn Tough-sokken te breien. En dat we 100% onvoorwaardelijke levenslange garantie zouden krijgen.

Wat maakt jouw producten uniek in vergelijking met andere merken?
Darn Tough Vermont sokken zijn gebreid als de meest comfortabele, duurzame en best passende sokken die er zijn en het bedrijf staat daarachter met onze onvoorwaardelijke levenslange garantie. Darn Tough wil het goed doen met onze 100% Made in USA-producten. Er zijn snellere en goedkopere alternatieven, maar voor Darn Tough is de enige manier om het te doen de juiste manier en dat is in de Sock Capital of the World, Northfield VT. Een ander uniek kenmerk is dat Darn Tough niet alleen alles 100% in de VS maakt, maar dat we ook het hele proces in handen hebben - van ontwerp tot productie tot uiteindelijke verpakking. Het is allemaal gehuisvest in Northfield, en zorgt voor een overzicht van het merk. Kwaliteitscontrole staat voorop en we vertrouwen op het proces zoals blijkt uit hun levenslange garantie.

Gebruik je duurzame praktijken bij de productie?
Darn Tough zet zich met passie in voor een pad van continue verbetering in elk aspect van ons bedrijf. We hebben door werknemers geleide commissies die, door middel van zinvolle, datagestuurde initiatieven, ernaar streven afval te verwijderen of te verminderen waar het maar te vinden is, wat de impact van ons bedrijf op het milieu Nike Air Max Command Hombre rechtstreeks be?nvloedt. De reikwijdte van dat streven naar verbetering strekt zich ook uit tot onze toeleveringsketen, waar we samenwerken met onze leveranciers om ervoor te zorgen dat onze producten zijn gemaakt van materialen met een minimale impact op het milieu of om onze bestelling te optimaliseren om verspilling en onnodig transport te verminderen.

Mijn nieuwe hardloopschoenen (Brooks Ravenna 2s) + Strawberry Banana Gu. Mijn knie?n begonnen pijn te krijgen (en ik kreeg mijn laatste schoenen in maart), dus ik wist dat het tijd was om nieuwe schoenen te kopen. Ik besloot JackRabbit in te gaan en me aan te passen, omdat het een tijdje geleden was. De Saucony ProGrid Ride 3's die ik droeg waren neutraal, maar blijkbaar begin ik er een paar te overproneren, dus Rob, de aardige kerel bij de UES JackRabbit, raadde de ProGrid-gidsen Adidas Zx 750 Hombre of deze Brooks aan. Ik vond het leuk hoe ze zich allemaal zacht voelden, alsof ze op wolken renden, dus besloot ik ze eens te proberen.

Bij JackRabbit filmen ze je terwijl je rent om je gang te beoordelen. In de neutrale Sauconys was ik aan het overproneren, maar door deze Brooks (en de andere Sauconys) op te zetten stopte ik met overproneren. Ik begrijp niet helemaal wat overproneren is (maar ik weet dat het niet goed is) of hoe schoenen het zo snel kunnen corrigeren, maar hey, zijn mijn schoenen niet mooi? Ik ben een beetje zenuwachtig om over te stappen van Sauconys naar Brooks, maar toen ik tweette over de nieuwe schoenen, zei Scott dat dit de "best lopende beslissing" was die ik ooit zou nemen, dus wie ben ik om te argumenteren?

Ik probeer de Strawberry Banana Gus omdat Heather heeft geblogd dat ze naar Amoxicilline Nike Air Max Tn Homme smaken, en dat vind ik wel leuk. (Ik noemde het het kauwgommedicijn dat opgroeide.)

Iets dat niet materieel maar geweldig is, is de geweldige koffiedate (een professionele, niet een romantische) die ik vanmiddag had en het hernieuwde gevoel van hoop dat het me gaf voor mijn zoektocht naar werk en mijn professionele leven.

Een ander niet-materieel geweldig ding is dat mijn maag de afgelopen week behoorlijk is gekalmeerd. Dat is meer dan geweldig - het is geweldig. Ik moest veel koffie bezuinigen (LIEVE GOD, MAAK DIT ALLEEN TIJDELIJK) om dit te bereiken, maar voor nu is het het waard. Ik ga morgen naar de dokter en hopelijk kan hij me nog meer helpen. (Vreemd genoeg lijkt zuivel in orde, waarvan ik eerder dacht dat het verboden was. Misschien kan mijn maag gewoon geen koffie en zuivel aan?)

Wat is er op dit moment geweldig voor Nike Air Max Command Mujer jou? (En als je een hardloper bent, wat voor soort schoen draag je dan? En zou je ook op je hoede zijn om van schoen te wisselen? Ook als je van kokoswater, Zico of Vita Coco houdt?)

Return to Professional Pilots